Jeg vil dele ideer, inspirasjon og det jeg lærer underveis.

onsdag 12. mars 2014

Ukens Kjekke Link:

Til alle HageElskere her har dere min favoritt butikk. Jeg ELSKER Burgon & Ball! <3
Her er hva jeg har og hva som er på min ønskeliste:

Har denne selv og er kjempe  fornøyd!
Oppbevaringsboks for frø med månedlig inndeling. frøboksen finner du her

Dibber har jeg også, og har gitt i gave til andre hageelskere.
En unik liten sak som gjør planting litt lettere :) Dibblet finner du her
 
Frøposer finner du her

SÅååå på min ønskeliste! Søtt rosesett til hagen finner du her

Lett måte og forme hekkbusker på. og på min ønskeliste. Rammen finner du her

Graveren gjør det enkelt og plante løker. Kjempe tøff, og på min ønskeliste. Graveren finner du her

Siler ut ugress og steiner. Skal ønske meg denne til bursdagen. Silen finner du her


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar